Esmam_ela25 Merhaba kızlar 14+5 haftalık gebeyim göbeğim daha çıkmadı 4. Gebeliğim bu arada normal mi acaba 😕
Ulviyedlnn Esmam_ela25 benimde 4 aylikda hiç belli değildi canım kafana takicagin bişey değil 20 de falan gözle görülür fark ediyodum 25 haftaligim ama etrafimdakiler hala göbeğin yok diyorlar bi 6 kilo falan aldım suana kadar
Dodomom Esmam_ela25 benim 3 gebelik 22 haftalik olduk san ki 30 haftalik 🤔 kendim çubuk gibiyim bilmiyorum ki.
Lavinya_21 Esmam_ela25 normal tabiki 20 haflıgım bende görenler hani hiç karnın yok. Bide 20 haftalıgım dıyorsın dediler 😅😅.benimde 2. Gebeligim. Bebegin harektını hissetmesem bende inanmam hamile olduguma
Kayaozge Esmam_ela25 O haftalar da bende çok kasık ağrısı çektim doktoruma sordum normal bir durum bebek büyüyor yavaş yavaş demişti telaşlanmayın sizde 😇
Seher1616 27 haftalık olucam yeni yeni belli oluyor daha aşırı bir göbeğim yok hatta bol kalın giyince belli değil 😂
Esmam_ela25 Lavinya_21 benimkide hareket etse içim rahatlar herhalde sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🙏
Lavinya_21 Esmam_ela25 amin inşallah. Merak etme 20 haftalarda fln sende hissedersın zaman hızlı gecıyor
Ulviyedlnn Esmam_ela25 evet cinsiyet öğrendikten sonrasi su gibi geçer canım alırsın tabiki sonra catlamamak için birsuru yol ararsın ah annelik işte çok acayip duygular🌸🥰