İyi akşamlar hanımlar, bugün şeker yükleme testi yaptırdım. Biraz olaylı oldu açlık kanım alındıktan sonra 50 gr şeker bulunamadı, temin edilmeye çalışılırken yaklaşık yarım saat bekledim orada kendileri hazırladı sonra. şeker yüklendikten sonra da doktorumun tekrar sistemden istek atması istenildi vs derken bir saat dolduktan yaklaşık 10-15 dk sonra tokluk şekeri kanı alındı. Şeker sonucum da açlık 78 tokluk 140 çıktı. Referans değeri açlık için 70-100 tokluk için 70-120 yazıyordu doktorum da sınırda bundan sonra biraz dikkat edeceksin çok fazla şekerli şeyler yemeyeceksin dedi. Bu şeker yükleme olayından anlayan var mı? Orada kanı alan kişi bile çok sağlıklı olmadı biraz oyalanıldı o yüzden yüksek çıkmış olabilir şekerin vs dedi. Ailede de bildiğimiz kadarıyla şeker hastası yok. Bana çok sağlıklı bir yükleme oldu gibi gelmiyor açıkçası ama tekrar da yaptırmak istemiyorum. Tecrübelerinize ihtiyacım var.