Bbk88 Kizlar doktor wajinal ultrasonda enfeksiyonu görür dimi gittiğimde rahmin çok çok temiz dedi enfeksiyon olsa görünür dü dimi smerda temiz çıktı fakat peynirimsi akıntı yüzünden korktum
teacher-mom21 Bbk88 hayır idrar testi olmadan olmaz ben bugün idrar testi verdim enfeksiyon çıktı antibiyotik ve tek tozluk toz verdi
Barabar Bbk88 sağlık ocağında bakılan enfeksiyo testi var ama çok ilkel olduğunu söyledi benim Dr. Benimde sağlık ocağında 3 çıkmıştı enfeksiyon drar kültürü testi yaptırdım sonuç negatif sizde idrar kültürüne baktirabilirsiniz
2erkek1kiz gamzosgamzos ya bende de peynirimsi akıntı yok ama deli gibi kaşınıyor mantarmıdır ne yapmalıyım bilginiz varmı ?
teacher-mom21 Bbk88 ben özel hastaneye gidiyorum orda doktorum yapmami istedi ağrım vardı rahmimde vajinam da sonuç enfeksiyon
gamzosgamzos 2erkek1kiz evet mantardır büyük ihtimal ilerleyen dönemde akıntıya çeviriyor sizin ilerlememiş büyük ihtimal sağlık ocağına bile gitseniz fitille dıs bölge için krem yazar geçmiş olsun Rabbim şifa versin inşaAllah 🤲🌸