gizemnr17  20 kasımda çatlatma iğnesi oldum bugün 14. Gün ve testim malesef bu şekilde. Çatlatma iğnesinden kaç gün sonra adet oldunuz? 🥲
YesimAykut gizemnr17 canım daha erken bi de hayalet çizgi gördüm gibi bence yarın ilk idrarınla erken gebelik testi yapmalısın daha iyi sonuç verir, umarım pozitif çıkar 🙂
gizemnr17 YesimAykut 14. Gün erken mi yarın saat 12′de tam 15 gün olucak varsa çıkması gerekirdi bu testte sanki silikte olsa ümidimi kaybettim
YesimAykut gizemnr17 canım çatlatma iğnesinin 14.günü normal test yapmak için erken, çatlatma iğnesini yaptıktan 36 saat sonra çatlıyor yumurta, yani 2 günü atınca 12.gün gibi düşün daha normal testte hemen çıkmayabilir🙂
gizemnr17 YesimAykut bu yaptığım erken gebelik testiydi canım içini açtım görebilmek için Çok sağol inşallah vardır çok beklemeden olumlu sonuç görürüz 🥹☺️