Yesooo Kızlar merhaba. Sezeryan doğum yaptım 50 günlük oldu. 40. Günde doktora gittiğimde gyno lomexin fitil verdi. Ama emziriyorum kullanan var mı emzirmede?
Fndkkrdu Yesooo ben kullanmıştım ama kızım büyüktü yeni doğum zamanlarım değildi yani ama doktorunuz verdiyse sonuçta emzirdiginizide bilir soylemissinizdir