Ugu324 NovaVina_ hiç gecikmesi yok suanlik ben piskoljik olduğun düşünüyorum çünkü bende goremdim ama o çok aşırı silik gördüm diyo adetin. 4 gün vR
HelloooMomy Ben gördüm gibi. Kırmızıya meyilli çizgi sanki gölge değil yani. Yarın sabah tekrarlayın bence