Meryyyyyyy Sabahları sertlik oluyor. Su içiyorum, bir şeyler atıştırıyorum, yarım saat icinde normale dönüyor. Sizin sürekli mi böyle?
Hareketlerini de nadiren seyirme olarak hissediyorum. Bi yere geçtiğinde orada anlık sanci/kasılma gibi bir şey oluyor, nerede olduğunu öyle tahmin ediyorum, elimi koyduğumda kalp atışından orada olduğunu anlıyorum.