İyi akşamlar herkese. 21. Haftamdayım ayrıntılı ultrasonda bebeğin gayet sağlıklı olduğu söylendi sadece servikal kanalda sıvı tespit edildi ve haftalık takip edileceği söylendi. Sebebinin ne olduğu ile ilgili açıklama yapılmadı. Daha önce başına böyle bir şey gelen varsa deneyimlerini paylaşırsa mutlu olurum 🙏