Asiye_89 Kızlar Allah’a şükür doğum yaptim spinal anestezi ile güzel geçti Allah’a şükür sormak istedikleriniz varsa yazabilrsnZ.
Berraymom Aaa122 spinal mi olacaksınız.hic korkmayın hiç hiisetmiyorsunuz 5dk.da bebek doğuyor sonrası kabız olmamak önemli duş 1gun sonrasi alabildim ayakta ilk gün çok hafif sırt ağrısı oldu o kadar
Asiye_89 Aaa122 yalan yok brz ağrı oluyor oda olucak tabiki sonra ağrı kesici yapiolar sürekli geçiyor ağrılar
Asiye_89 Cansuu-h benim ikinci doğumum ilkinde hemen gelmemişti bunda da hemen gelmedi tabi ama çokta uzun sürmedi
Berraymom Aaa122 toparlarsiniz eşiniz veya anneniz olsa sizin için bebek için iyi olur.saglikla bebeğinizi kucağınıza almayı dileğiyle