Hilalaktscbk Reyhan_7286 Mavi mi diyerek girdim konuya resmen, ilaç falan kullanıyor musunuz? Akıntı değil ama bende hamile kaldığımdan beri afedersiniz idrarım yeşil 🥲
Reyhan_7286 Hilalaktscbk Hayır sadece folik asit kullanıyorum ama hep sarı akıntım vardı sonuçlarım temiz çıktı idarırımda yanmada vardı. Bugün bilindiğimiz mavi renkte akıntım oldu
Reyhan_7286 dnzasl merhaba doktora gittim enfeksiyon için ilaç verdi atarsa acile gel dedi isterseniz sizde gidin
Reyhan_7286 ikiprensannesi53 iltihap olduğu zaman olabiliyormuş şuan herşey normal çıktı 1 seferlik kullanım için bir ilaç verdi
Cankuss35 Reyhan_7286 yok ben aktardan aldım zaten hepsi birbiriyle aynı gibi . Ben direk çamaşırıma değil peçeteye damlatıp çamaşırıma peçeteyi koydum . 2-3 günde baya farketti
Leyla1993 Reyhan_7286 iç camasirin mavi ola bilirmi?yada yikandikdan sonra mavi bir şeyle kurundunmu?