Aleve kızlar dün pik oldu ama ben 12 sini değerlendirdim dünü değerlendiremedim.bugun de en son koyduğum onu değerlendireceğim ne diyorsunuz ?????
babyiscoming_ Aleve 12sini değerlendiremediysen bugünü ve yarını değerlendir çünkü 12 zaten pik olmus