Melikenin_annesiii 33 haftalık hamileyim sabahtan beri bebek karnımda toplanıyor nefes alamıyorum kızlar bu erken doğum belirtisi mi sizce ne yapmam lazım çok korkuyorum 🥺🥺
Ebru-29 Melikenin_annesiii ben bir kere doktoruma karnım çok yumuşadı korkuyorum demistim o da asıl sertleşmesi problem demişti. Her gitmemde önce karnıma dokunur yumuşak olunca her şey yolunda der. Bence gidin doktora
rabiaozcans Melikenin_annesiii benim en başından beri hep sert hatta şuan resmen taş gibi ama hiç sorun yaşamadım ve sorun var gibi hissetmiyorum. 37+3’teyim
HilalimM63 Melikenin_annesiii benm dr ya bebek yer degıstryr dedı.. sancın olsa zaten 5 dk bır olur demıstı..
Minigiim-vebenn52 Toplanma oluyordur dinlenince geçmezse sıkıntı dinlenince geçiyor mu sola yatınca vs