sekerinannesi_ çoğu zaman aileler bu muayeneden korkar çünkü gerçekten dışardan bakıldığında can acitici ve korkutucu durur muayene ama emin olabilirsiniz bebek ne kadar aglasada canı yanmaz damlattigimiz damladan dolayı ağlamasınin sebebi gözüne yoğun bir ışık geldiği için gözünü kapatmak ister ama bizim göz kapağına koyduğumuz aletten dolayı gözünü kapatamadigi için rahatsız olur ve ağlar tek sebep budur . ( Canı acimasin diye damlattigimiz damla ile biz lokal ameliyatlar yapıyoruz düşünün gerçekten etkili bir damla o eğer öyle olmazsa o damlayla ameliyat yapamayız ) içiniz rahat olsun bebeğinizin canı hiç yanmıyor o yüzden ☺️☺️💜