_ruyaninannesi_ Aysemm44 gebelik daha çok Yeni gozuyo ama doktor a gitse iyi olur kimyasal gebelik de olabilir üç gün gecikme var demişsinz
_ruyaninannesi_ Aysemm44 beklesin dikkat etsin benim 10 gün gecikmm oldu kanama oldu baktı doktor kimyasal gebelik Dedi dikkat etsin doktor a gözüksün yinede Testler yaniltabiliyo