Hiç sanmıyorum erkek veya kız erken veya geç olsun. İki kızım var biri 9ay 13 günlük digeri 9 ay 22 günlük doğdu nerdeyse doğası bile yoktu artık suyu kirlendiği için suni sancıyla dogum başlatıldı şimdi 3. Çoçuğuma hamileyim kızmı erkekmi bilmiyoruz daha bakalım bu erken mi geçmi doğacak 😉☺