Esra1965 bendede var malesef hamile kalinca birakmistim ilaci cok ilerledi son iki aydir cok fenaydim surekli burnuk tikali heryerim kasiniyo felan dayanamadm en son kbb ye gittim cok kotu dusumdayim dayanamiyorum surekli hapsiriyorum dedim ilacla burun spreyi yazdi dedigin ilactan vala hergun iciyorum bitane birazcik rahatlatti yoksa cok etkiliyor hapsuruk bebegi