Fraublt-31111 Tecrübeli anneler ben daha önce 5 aylık ölü doğum yaptım bebeğim hastalıklı doğdu tekrar gebelik düşünüyoruz ama endişe var içimde tekrar aynı şeyleri yaşarım diye daha önce öyle şeyler yaşayan varmı
Ozgednc Fraublt-31111 bende doğum yaptıktan sonra kaybettim bebeklerimi korkularıni çok iyi anlıyorum. Benim kendimi toparlamam 16 ayı buldu korka korka da olsa yeniden girdim bu sürece şimdi hamileyim sonuçta anne baba olmak bizimde hakkımız kaderimiz de ne varsa onu yaşarız. Sana korkma diyemem bak ben hala korkuyorum ayni seyleri yasarmiyim diye. Allah’a bırakacaksın gerisini rabbim neylerse güzel eyler vardır bunda da bir hayır demekten başka çaremiz yok. Rabbim yaşadığın acıları unutturacak başka büyük acı vermesin.
HilalimM63 O korkuyu atlatamazsn zaten yıne yasarmıyım dersn sureklı.. benmde 12 haftalık kalbı durmustı.. dogana kadar kalp atıyrmu demıstım.. 2. Hamıleyım yıne ayını sekılde aynı korku var her kontrolde acaba kalp atısı varmı?
Fraublt-31111 HilalimM63 O korku endişe hiç gitmiyor bu yanda hep pozitif düşünmek istiyorum Allah büyük herşeye ona teslim ettim
Fraublt-31111 Ozgednc Mesajınız için çok teşekkür ederim bende gebelik için kendimi hazır hissediyorum istiyoruz ama korku işte inanıyorum bu sefer sağlıklı çocuklarımız olacak Allah büyük hakkımızda en hayırlısı olsun Siz bebeğinizi ne için kaybettiniz