Arkadaşlar 37+3 deyim bugün,dün ve bugün anüsümde çok ağrı var belki alakası yoktur ama yaşayan varsa biliyordur diye sormak istedim böyle bi baskı varmış yırtılcakmış gibi hissettiriyor.Birde yürürken çok zorlanıyorum dik yürüyemiyorum kasıklarım ağrıyo acıyo geriliyor gibi oluyor sizce doğum belirtisi mi ?