Beyzab95 gulcin46_ benim ilk 13 hafta hiç ama hiç bir belirtim olmadı eğer gebelik düşünmeseydim ve adetlerim düzensiz olsaydı 3 ay bile anlamazdım hamile olduğumu o derece
MomsE gulcin46_ kız 4 haftada ne belirtisi yaşayacaksın 😂 dur 7-8. Haftalarda bulantı tiksinme koku hassasiyeti kasık ağrıları falan başlayabilir ama herkeste de aynı olmuyor
Tazeanne68 gulcin46_ ben adet belirtisi yaşamıştım sadece 6.haftada lekelenme sonrasında bi bulantı kusmalat başladı 20.haftaya kadar sonrasında vajina ağrısı 10.haftada başladı halada devam ediyor bugünlerin tadını çıkar ve yemek ye uyuyabldigin kadar uyu
Sennnnnnn gulcin46_ ## tamam teşekkür ederim hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah size de 🙏
515151 Bende iki gün önceye kadar belirtim yok diye mutluydum 6 haftalık şuan aşırı derece de mide bulantım başladı ama herkeste bir olmuyormuş