Esm27 11 haftalık gebeyim. Gebelikten bir kaç hafta önce kasığımda fıtık olduğunu öğrendim. Kasık fıtığı gebelik sürecinde sıkıntı olabilecek bir şey mi? Bebek açısından? Anne açısından? Kasık fıtığının ilerleyişi açısından?