Harvicell Kzlar 2. Sezaryenim olacak 2. Sezaryen olan anneler tecrübelerinizi paylaşır mısınız genel olarak daha zor oluyor diyorlar ben de tedirgin oldum
DenizCetin3838 Ben ilkini genel oldum zorunlu sezaryen ani oldu ve uyanmak zor oluyor bebekle ilk temas geç oluyor ikinciyi spinal oldum ve çok memnunum bebeğimi gösterdiler bana yanağıma koydular ilk temas çok önemli bence sütün erken gelmesi için