gdaslik Arzuseen granül sabun kullanmıştım ben uzun süre kullanmaya devam ettim. Ne şimdi ne önceden hiç yumuşatıcı da kullanmadım yumuşatıcı çok zararlı kendi kıyafetlerimize de kullanmıyoruz.
Arzuseen gdaslik evet bende kullanmıyorum normalde, ama bebek için aklıma takıldı bebek yumuşatıcı alanlarıda gördügüm için
gdaslik Arzuseen yumuşatıcı kullanmayın en doğal bebek deterjanı granül sabun neyse onu alın onunla yıkayın kıyafetleri. Zaten bebek kıyafetleri pamuk yumuşacık oluyor yıkayıp ütüleyince de