Meringo benimde ilk gebeliğimde 39 da bebek kilo alıyor diye 4100 kg olduğu için başlattılar o şekilde . Alsa problem almasa problem anlamadım ya 😅 artık yüzde doksan suni veriliyor heralde. Kolay değil yalan söyleyemem ama ben suniden sonra 3 , 4 saat içinde doğurdum . Bazıları daha fazla çekiyor . Tabiki sancılı bir süreç ne yazsam yaşamadan anlaşılmaz . Ama hiç bişey dayanılmayacak değil bence . İkinci gebeliğim yine olsa yine yaparım yani eğer suni derse yine öyle olur ben çekerim şahsen çünkü normal doğum taraftarıyım🫢