dilek6 Serapkoc ya sağlıkla gelsin inşallah 🥰 son bi kez kontrol için gelin dedi mi size de doktorunuz
dilek6 asmenuce evet ya çok az hemde ben birazda heyecandan tekrar tekrar eksik var mı diye kontrol etmeye çalışıyorum 😅
dilek6 Serapkoc bana da 1 kez dediler sabah gelirsin randevuya gerek yok alma dedi sabah gelip nts sonra haber verirsin dedi eğer aksi bi durum olursa gün vs değişimi yapılır dedi bende 15 Aralık gideceğim