Merhaba kizlar 35. HAftama girmek uzereyim bugun doktor kontrolum vardi yilbasina 2 3 gun kala 38 oluyorum.Nts de sancim yok falat ara ara ciddi agrilarim oluyor.Surekli suyum gelecek hissi var.2700 bebegim doktor bugun yilbasina kadar gelir beklemez sezeryana aliriz haftaya pazartesi tekrar gel bakalim dedi.Normalmi sizce 🥺