Kiwitoveannesi irem2301 oldu canım hepsi dökülüyor doğumdan sonra sakin alma yoksa hepsi kalır benimde ilk gebelikte öyle oldu annem sakın elleme dedi iyiki dinlemişim ikincide yine aynı oldu şuan ama ellemiycem hepsi dökülüyor