Berfgen ne alaka yoğun bakım hemşiresi böyle yapmami soyledi ve ikizlerimin burnunu sürekli böyle temizledim siz ne ile dusunuyorsunuz acaba? O tehlikeli bu tehlikeli. Bebekken ne zaman hastaneye gitsek bronşitten sebep hep bu şekilde temizlediler hastanede de böyle yapıyorlar yani. 10 günlük bebek ağzından nefes almayı daha bilmiyor o yüzden burnu sürekli açık olmalı siz bilirsiniz