Teslimenursevil https://mutluresim.com/images/2023/12/04/n8GKG2.jpg. %0Ahttps://mutluresim.com/images/2023/12/04/n8Gjp9.jpg
minnosbirkiz Teslimenursevil ay kuruma çizgisi değilse gördüm gölge gibi ☺️ ilk açtığımda göremedim, ekran parlaklığımı son ayar yapıp yakınlaştırınca gördüm 🥰
edaozkyyy Teslimenursevil kıl gibi incecik bir çizgi canım bende gördüm ama sabah ilk idrarla yap birde daha net sonuç alırsın
Melk_plt00 Teslimenursevil ya benimde aynı bu şekil çıktı kurumamı değilmi bilmiyorum adete 4 gün kala yapmıştım
HelloooMomy Teslimenursevil canım bende de aynısı oldu. İki üç gün sonra tekrar test yaptım negatif. Bugün sabah yaptım yine negatif. Regl 4 gün var. Olsa çıkardı ya ümidimi kestim hasta olmayı bekliyorum 🥲 Umarımmm senin ki hayal ettiğin gibi çıkar ❤️
Kardelennn21 Teslimenursevil canım ben çok silik gördüm Benimde adetime 9 gün varken bu kadar silikti Şimdi 11 haftalık olduk Senin kaç gün var adete
Teslimenursevil minnosbirkiz bende bilemiyorum yapınca direk baktım gördüm gibi oldu sonra göz yanılması gibi geldi anlamadım 3-4 bardak su içtiğim zaman yaptım aslında yalnış zamanda yaptım bunu
minnosbirkiz Teslimenursevil ayy sabah ilk idrarla yapın 🥰 sağlıcakla ilerlesin inşallah, 3-4 bardak suya bile çıktıysa demek ki var 🙏🏻❤️
Teslimenursevil HelloooMomy vardır demiyorum bende yoktur diyorum ama insan bi arada kalıyo işte🤷🏻♀️