Cicekliannee ilk kızımda yaptım.doktorum önermisti.sen yapamıyorsan eşin yapabilir demişti.ben kendim yapmıştım.ve sonuç içeride sadece bir adet dikişim vardı 🙈hiç kesi atılmadı.dikisim yok sanıyordum ben doktor söyleyene kadar.dogumdan sonra hiç hissetmedim dikiş olduğunu.yuruyerek çıktım doğumdan.aninda oturup kalktım.hic sızlama olmadı.cok faydası var gerçekten.☺️