Kızlar bat 5 Aralık Cuma günü erken gebelik testi yaptım negatif çıktı dün dayanamadım tekrar test yaptım o da negatif çıktı. Aşırı akıntım var ve kokulu bi akıntı enfeksiyon kaptım sanırım yarın doktor kontrolüne gidicem bakalım ne diyecek belki bebek olması için destekleyici ilaçlar verir 😔🤲🏻