Sevil1996 çok normal tabii, ilk haftalarda bende öyleydim sürekli tedirgindim ilk hamileliğim olunca, ama zamanla buna alışmaya çalıştım, Rabbim korusun bebeklerimizi 🤲🏻
Bir aksilik olsaydı illa ki bi belirti olurdu diye düşünüyorum çok ağrı, sancı, kanama gibi, korkma bir şeyi yoktur inşallah 🫂