Me1temm Kızlar selam bugün adetimin 2. Günü ama olmadım merakımdan test yaptım sizce hamilelik var mı erken mi yaptım çift çizgi çıktı ama fotoğrafı gönderemiyorum
Ayse_Nur10 Me1temm bir kaç gün daha bekle hala adet olmazsan sağlık ocağına git bir kan tahlili yaptır bence, hamile olabilirsin 😊
Zeyba Me1temm benimde 2 günüm dün test yaptım silik çıktı bugün kan verdim 36 çıktı değerim bence var yarın direk kan ver
Cansel44 2 gün adet varken yaptım çiğ çizgi cikti bugün kan verdim Çarşamba beli olacak kan var en onemlısi
Me1temm Benim ikinci çizgi baya belirgin çıktı baya heyecanlandım 2-3 gün daha bekleyeyim öyle kan vereyim 😊