Eceliza3434 51_S ben 13haft hic istahim yok ve uykum yok bi enerji var üzerimde anlatamam ama beynen yorgunum :( istahsizlik. Cabasi sürekli yemek tariflerine bakiyorum belki canim bisey ceker diye ama yok cok zor yiorum oda kus kadar