Dilaraayvz Hastanede ikram etmek için kurabiye yapmak istiyorum. Ama yapıp buzluğa mı atsam bayatlar mı hamurunu buzluğa atsam bıraksam evde istediğim gibi yapabilirler mi bilemedim emin olamadım sizce nasıl yapabilirim
ASE6154 Dilaraayvz nasıl bişey yapacağınıza bağlı normal bir kurabiye yapacaksanız buzluğa atabilir yada pişirip kavanoza koyabilirisiniz iki türlü de olu. Ama süslemeli falan olacaksa farklı olur
Egemoms1303 Dilaraayvz kurabiye genelde yapımı kolay ya beğendiğin tarifi bul ya gitmeden yada biri şekillendirir mi dedin ya hemen yaparlar bence becerirlerse tabi de siz daha iyi bilirsiniz 🤭 ama ben buzlukta saklıyorum yaklaşık 3 aydır ani gelene koyuyorum sonra geri yerine alıyorum 😁 saklama kabi içinde ayriyeten bide 2 kat poşette 🤭
Dilaraayvz ASE6154 öyle çok abartılı bişey değil de normal şekilli bi kurabiye yapmayı düşünüyorum buzluğa atıp çıkarınca tadı bozulur mu ki acaba
ASE6154 Dilaraayvz tadı bozulmaz ama siz yinede 2 veya 3 kat poşetleyin uzun süre durunca buz tadı geçiyor çünkü