Bizde 22+3teyiz henüz net olarak tekmesini hissettim diyemiyorum yatakta yatarken karın ağrım çok oluyor ve dönmekte zorlanıyorum kilolu hamile kalmanın etkisi sanırım. Zaten en başından beri olan karın ağrısı hala devam ediyor. Sadece biraz kabızlık ağrısı eklendi sanırım hepsi bu kadar 🤲