CansualarArslan 24.6 günlük hamileyim ilk hamileliğim bebeğimi hissetmiyorum yada çok çok az normal mi ?
deletedmom351 CansualarArslan O içinde hareket ediyor ve sen genelde anlamıyorsun merak etme zaman geçtikçe daha net belli edecektir kendini bazen anlarsın bazen oynasa bile anlamazsın
Esmaakdag CansualarArslan kişşden kısıye degısen biseymiş ılk gebelıklerde olabılıyo dıye biliyorum doktorunuz ne dıyo bu duruma
asilsmom CansualarArslan cinsiyeti ne ? Bende 23+2 hamileyim bi hafta öncesine kdr çok şiddetli hissediyodum son iki gündür çok çok az😒benimki kiz🦄 kiz bebeklerin kasları kuvvetli olmadıgı icin diyorlat ama bilemedim..
Hbsanneoluyo CansualarArslan cnm bugün beni Nst ye bağladılar o kadar hareketli ydi ki kalp atışını bile zor dinledi ebeler ve ben sadece Bi kaç kere hissettim içini ferah tut yani😅
CansualarArslan Tubaagbut asilsmom Esmaakdag deletedmom351 Kız benim de dr ye sormadım hiç hissetsem bile çok hafif
Hbsanneoluyo asilsmom benimkide kız ama 16.haftadan beri hissediyorum cnm ☺️ doktorda acayip hareketli Bi bebek olucak diyo
Tubaagbut Bende 24+5 haftalık hamileyim bende gün içinde hiç hissetmiyorum geceleri de bazen hissediyorum hissettiğim zamanlarda da güçlü hissetmiyorum
Tubaagbut Ysmn23 doktor bişey söylemedi tarih hakkında ama uygulama da 3 Nisan görünüyo canım 😊 senin kaçında
Bilgenizamo Afedersiniz ama kilolu iseniz bebeğin hareketlerini az hissediyorsunuz, iç karın genişliği de etken bu sebeple.
Ysmn23 CansualarArslan hayırlı si olsun canim😊ben istekli sezeryan istiyorum tahmini martin ortaları olur rabbim nasip ederse 💙😊
CansualarArslan Ysmn23 normal istiyorum ben de bakalım ilerleryen zamanlarda bebek karar veriyormuş pozisyonu sağlığına göre