Fatmagll Selam anneler 19+3 hamileyim ilk zamanlar sürekli istifra ediyordum artık onlar geçti ama yine haftada her yediğim öğünü çıkarma isteği oluyor şişkinlik hazımsızlık ve midede gaz yapıyor istifra edince rahatlıyorum sizce bebeğe zararı olur mu