Minikkush9496 Benim ilk gebelikte de plasenta rahmin ön duvarındaydı, doğumda bir sıkıntı olmadı vajinal doğum yaptım. Şuan da 28+4 haftalık hamileyim başından beri ön duvarda plasenta, yukarı çıkmadı daha ama doktor yine normal diyor. Tek sıkıntımız keratanın makat geliş olması hâlâ 😀