minikkelebek_ esraaygun yeşil elma sakız maden suyu süt iyi geliyor ama bende artık bir süre sonra etki etmedi gidip şurup aldım doktor verdi ise yarıyor
__anne__ Soğuk süt bana çok iyi geliyor canım. Bende 28 olacağım birkaç güne. Evde sürekli süt bulunduruyorum. Ya da maden suyu da içebilirsin o da rahatlatıyor.
Cvznrrr esraaygun çok özür dilerim anneme bi b*k yemediğim kaldı niye geçmiyor bu diye agladiktan sonra gavisconu keşfettim ben 😂