Merhaba.
İlk gebeliğimin sonuna yaklaştım. 39+3 haftalığız. Cuma günü tahmini doğum, 8 Aralık. Yalancı sancılarım ve kasılmalarım mevcut. 10 gün önce 1cm açılma vardı. Bunu acilde öğrendim. Daha sonraki rutin muayenemizde cuma günü gel, acilden sabah giriş yap doğumda görüşürüz dedi doktorum. Her gittiğimde farklı doktorlarda muayene olmak durumundaydım devlet hastanesinde. Ayrıca özele de gidiyodum ama doğumu devlette yapmak istiyorum. Ben suni sancı mı alcam? Normal istediğimi söylemiştim. bebek kaka yapar riske atmayalım dedi beni gönderirken.
Suni verip gelmezse sezaryen mi olcam? , Bu süreçle ilgili bilgisi olan var mı?
Rabbim isteyen her kuluna nasip etsin❣️