Merhaba benim genitalimin dudaklarından birinde şişme var doktora gittim muayene etti bebeğin damarlara yaptığı baskıdan dolayı olduğunu söyledi ve hiçbir ilaç vs yok bebek o damara baskı yapmayı bırakırsa rahatlarmış yoksa doğuma kadar böyle.. İnanılmaz acı çekiyorum yürüyemiyorum bile. Henüz 22 haftalığım. Daha önce böyle bi durumla karşılaşan var mı 😔😪