Zeynep2947 Kızlar beta hcg 20.4 iki gün sonra 47.6 üç gün sonra 472 çıkması normal mi sizce yoksa dış gebelik falan mı
Babybal123 Dış gebelik değil de ikiz olabilir bence artış fazl olmuş 😊 sağlıkla kucağına alırsın inşallah