sehrengiz_8 1kb1ra gebelikte hepsi bir risk faktörü hemen doktora başvurun bende 10+5 haftalığım bir hafta önce açık pembe lekelenmem vardı düşük önleyici hap başladım
Sermec27 1kb1ra 10+1 haftalık hamileyim 7. Haftadan itibaren kanama ve lekelenmelerle uğraşıyorum kanama alanım var benim ama ilk kez geldiyse mutlaka acile gitmelisin
1kb1ra sehrengiz_8 bende yaklaşık 1 hafta öncesine kadar fitil kullandım ilişki sonrası kan gelmişti ama bilmiyorum yerleşme lekesi olma ihtimali var mı?
1kb1ra Sermec27 2,3 hafta önce de ilişki sonrası kan gelmişti doktora gittiğimde bir risk görünmediğini söyledi ama nolur nolmaz diye fitil verdi
sehrengiz_8 1kb1ra bu haftada yerleşme kanaması olmaz canım ilişkiden sonra tahriş de olabilir kese etrafı kanama da ihmale gelmez doktora git