Es123123 Kızlar bugün doktora gıttım 37 haftalığım bebişin kilosu 3700 imiş sezeryan olman gerek kılosu çok önde dedi 38+5 de sezeryana alıyor korkuyorum çok
hsrtt_ Es123123 hey maşallah tosuncuk bir bebiş gelecek demekki 🐣Korkmanıza gerek yok birde genelde kilo -250 300 gram fazla yada eksik olabiliyor .Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah.🌸