Cigdem5852 Zeyyoo bildiğim kadarıyla yanlış olmasın yinede iyi araştırın Gebze biraz daha dayanaklı diye biliyorum açıkçası
Cigdem5852 Serifesahin yüzyıl hastanesi Çiğdem kılıça gdyrm kızımda Sibel mutluya gidiyordum ama kendisi şuan medicalparkda 1 2 ay yine ona gittim ama yüzyıla göre doğum ücretleri yüksek olduğu için mecburan Yüzyıla geçtim
Cigdem5852 Serifesahin evet çok memnundum kendisini çok seviyorum iyikide tanımışım özellikle 9 ay artı ve doğumda çok yardımcı oldu
Cigdem5852 Alpsmommm yaaaa 2 aylık benek sonrası tekrar mı hamilelik maşallah rabbim sağ Salim kucağına almaya nasip etsin inşallah 🤲🏻💕
Alpsmommm Cigdem5852 sağol canım amin inşallah ama ilk çocuğum 4 yaş 2 aylık yanlış anladın herhalde 🙊☺️
asli_pkz Birdadaskizi Mine hanımı duymuştum. İyi bir doktor. Bende Amanullah çağataya gidiyorum duymuşsunuzdur belki