merylii_ Efenazz canım kanaman falan yoksa gayet normal rahim büyüdüğü için karın kasık ağrısı oluyor
Babybal123 Benimde ilk öğrendiğimde adet oluvakmışım gibi kasık ağrım vardı 6. Haftadan sonra tamamen kesildi kanama olmadığı sürece sorun yok