Gizem-nur46 benide geçen hafta acil sezeryana aldılar spinalden bende korkuyorum normal anestezi istemiştim 3 saat içinde yemek yediğim için olmaz dediler .
Ama iyikide spinal olmuş o kadar kolay geçtiki hicbisey hissetmiyorsun canim hiç korkma o bebeklerin ağladığını görmek herseye deger saglicakla kucagına al insallah 🥰