Bukettt23 Kızlar 10 haftalık hamileyim bugün idrar testi verdim yassı epital değeri 0-15 olması lazım benim değerim 16 çıkmış bu değeri yüksek çıkan oldu mu daha önce enfeksiyon belirtisi mi yarın doktora gidicem ama endişelendim şimdiden
Ebruebru1991 Bukettt23 benimde yuksek cikmisti dr su icmiyorsun anlasilan dedi su ic biseye gerek yok ilac fln dedi
Bukettt23 Ebruebru1991 inşallah banada öyle söyler aslında su içmeye çalışıyorum günlük 2lt yakın ama demek ki yetmiyor
Ebruebru1991 Bukettt23 insallah cnm bende hic arastirmadim oyle diyince.. ben cidden hala gunde bir bardak ya iceeim ya icmem