Merhaba kızlar cumartesi günü serklaj oldum 21 mm ye düşmüştü serviksim fakat bu sabah açık kahverengi karamel renginde bir akıntım oldu bir süre. Geçmişti şimdi tekrar başladı bu durumu yaşayan var mı ? Doktorum olabilir normal demişti fakat tedirgin oldum