Hazalaskin Ankarada yaşıyorum. bebeğim 9 aylık doğumdan beri 8-9 kadın gelmiştir evime.maalesef sincan tarafındaki temizliğe gelen ablalar çete olmuşlar.doğru düzgün iş yapmayıp çıkarken helallik isteyip 3+1’lerden 1000₺ alıp çıkıyorlar.el mahkum olduğu için hiçbir kulp bulmayıp ekstra iş çıkarmadığım halde bi daha da gelmiyolar nasılsa iş çok diye.arkalarından iyice bakın derim ben itici olmamak için çok didiklemiyodum ama yapmak lazımmış.kimsenin işini küçümseyip kimseyi kötülemiyorum ama onlar yapıyolar 😂 neyi nerede kullanacağını bastırarak söyleyin yoksa çoğu kendi kafasına göre istediği deterjanı,bezi eşyayı kullanıyorlar.kimsenin günahına girmemek adına ziynet eşyalarınızı da ortada bırakmayın kendiniz kaybetseniz bile akıl ilk oraya gidiyo zanna gerek yok.camlar perdeler de olacaksa dolap içleri zor tek kişi için.düzenli gelirse bi gelmeye cam,bi gelmeye dolaplar öyle düzen oturtursunuz🥰